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poultry

家禽類 にわとり

There are two fats that you should limit your
intake of — saturated and trans fats.

Saturated Fats

Saturated fats are mostly animal fats. You find them
in meat, whole-milk products, poultry skin, and egg yolks.
Coconut oil also has a high amount of saturated fat.
Saturated fats raise the levels of both the good and
bad blood cholesterol.

Trans Fats

Trans fats are produced through hydrogenation—heating oils
in the presence of oxygen. Many products contain trans fats
because the fats help them maintain a longer shelf life.
Margarine also contains a high amount of trans fats. Trans
fats are especially dangerous because they lower the good
cholesterol, HDL and raise the bad cholesterol, LDL.

摂取量を制限しなければならない脂肪は2つあります
飽和脂肪酸とトランス脂肪酸です

飽和脂肪酸

飽和脂肪酸は、ほぼ動物性脂肪です
肉や乳製品、鶏肉の皮、卵の黄身に含まれます
ココナッツオイルにも多量の飽和脂肪酸が含まれます
飽和脂肪酸は、善玉と悪玉、両方の血中コレステロールを増加させます

トランス脂肪酸

トランス脂肪酸は水素添加作用(酸素のある状態で油を加熱する)
の過程で生産されます
トランス脂肪酸は賞味期限を延ばすのに役立つため
多くの製品に含まれています
マーガリンも多量のトランス脂肪酸を含んでいます
トランス脂肪酸は、善玉コレステロール(HDL)を減らし、
悪玉コレステロール(LDL)を増やすため、
特に危険です
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